Tuesday, November 25, 2008

Balik...

Aku baru balik dari Sungkai hari ini. Esok dah mula kerja balik.. hari ni, sempat juga aku singgah office lawyer aku untuk settlekan urusan hartanah sikit. nak buat payment.. kerja dah siap, kena lah bayar lawyer. Panjang juga aku sembang dengan lawyer aku hari ni. Mrs Junny pun tak lama lagi akan join pelaburan hartanah. Dia selama ni busy uruskan hartanah orang lain. Ada juga kes2 auction rakan2 kita yang aku refer pada Mrs junny jugak. Sekarang baru la Junny nak menceburkan skali dalam bidang hartanah ni. Tiba di Puchong aku singgah ke RHB puchong pulak, nak ambik chequebook. Chequebook aku ni cepat habis. Korang gak kutuk aku, kalau jalan tak bawak chequebook tak sah. macam tu la orang busy. mana2 sempat aku singgah, boleh guna chequebook. takkan nak simpan kat rumah je. banyak benda yang aku bayar gunakan chequebook ni, macam.. bayar bil lawyer.. bayar bill maintenance.. bayar bill api.. bayar credit card bill.. dll lagi la.. Jalan2 di Tesco Puchong terserempak pulak dengan Sifu Man.. hahaha.. tengah entertaint customer.. Penat la aku hari ni. Yasmine bila2 masa boleh keluar, mungkin esok lusa kot. Noura pulak macam2 dia order bila aku balik Sungkai semula nanti.. heheh.. termasuk strawberry..
Aku ada tulis artikel tentang modal... malam nanti la aku upload..


Mrs Junny



Yasmine dengan spec UV



6 comments:

Anonymous said...

tahniah diatas cahaya mata yg baru. semoga rezeki ko makin bertambah.


kayzen

bling2 said...

woww....

baby ku pon ade pkai spek tu dulu...
duk wad 3 hari...
pastu nnt kulit dia jadik kering plak...

lame2 sok ok lah tuh...

chakkk yasmine....

ctfarazila said...

esok 27/11 insyaAllah aku jumpa Junny..sign loan agreement... ko keje ke esok?

Azman Ali said...

wowww..cane la bole tersempak ngn sifu faris..panjang umor..hahaha...

momommmmmmmm cakkkkk!! eh yasmin gelak..

askrool said...

kasi minum susu ibu je turun la kuningnye......

Anonymous said...

Eh bro faris. Nko ingat tak lagi aku khairul. Dulu2 aku ade tanyekan pasal contact no lawyer nko name junny tu kot. Aku dah terhilangkan contact no dia plak. Nko bleh tak sms kan aku no hp dia. 019-3367879. Thanks.

Home Loan Calculator

Loan Calculator
Free loan calculator by Bankrate.com