Saturday, December 13, 2008

Selamat berjaya untuk hari lelongan pagi ini.

Salam semua. Aku baru balik dari TT kat Ramal Junction tadi. Ramai juga yang hadir tadi, dan ada surprise, Man belikan Pie kek Secret Recipe sempena 4th anniversary perkahwinan Pie dan Hani. Happy anniversary untuk keduanya, semoga terus kekal dan murah rezeki. Amin. Apa barang Pie makan sorang.. hahah.. Hani tinggal kat rumah. Perbincangan TT, macam biasa .. projek2 akan datang.. projek homestay.. yang akan dilaksanakan, dan kemungkinan besar tempat pertama adalah Melaka, dan kemungkinan tempat2 lain, adalah di Kuantan, Kuala Terengganu dan tempat2 lain. Tapi, pasti bermula dengan satu dahulu. Aku juga nak rancangkan satu lagi aktiviti untuk tahun depan, iaitu.. Treassure Hunt. Macam best je kan main Treassure Hunt ni. Tuah leh cadang main Treassure Hunt KL-Seremban je, dekat sangat tu. Kurang2 pun kalau boleh.. KL-Terengganu atau KL-Penang ke.. baru syokk.. then kita overnight di hotel, esoknya baru balik ke KL semula. Tapi event2 macam ni kena rancangkan betul2, kena dapatkan paticipant dalam 30-40 bijik kereta.. baru best. Last aku main Treassure Hunt, 2 tahun lepas, KL-Terengganu, best wwoo..

Aaa.. Pagi ini, pukul 10.30 pagi, ada mega auction anjuran RHB bank bertempat di Hotel Renaissance. Muka2 biasa yang masuk auction adalah.. aku dan Pie.. heheh.. selain daripada itu, Mercly juga akan mencuba nasib kali pertama untuk membida hartanah di Sri Kembangan yang comes with free Jusco trolley.. heheh.. aku masuk auction esok.. bukan untuk aku.. ni member aku yang punya.. cuma tolong arrangekan je. Kawan2 aku sekarang dah mula sedar kelebihan property investment untuk menjana passive income, jadi.. aku cuba tolong sebolehnya. Kepada yang masuk auction esok.. kita jumpa di sana.. semoga memperoleh kejayaan.

4 comments:

tuanbri said...

Come on Mercly....
sell me the trolly...
very antic one..
once broken considered sold

Anonymous said...

good luck bro..ko caj mcmmana kalu tlg org?
bugee

bird said...

good luck bro

life.happy.suffer said...

setuju...setuju..setuju..

setuju bangat...treasure hunt.. i likeeeee...

-elmiza-

Home Loan Calculator

Loan Calculator
Free loan calculator by Bankrate.com