Sunday, January 18, 2009

Saturday 17th Auction Day.

Pagi ini ada 6 hartanah lelongan yang di register atas aku.

Keputusannya:

Lelongan Resolution Alliance

Junny (cendana apt) : menang at 75k
Matt Kenya (sri penara ) : kalah. last price at 82k
Matt Kenya (sri penara) : menang at 71k

Lelongan CIMB

Rizafarid : menang at 96k
Azmi : kalah. last price at 68k

Lelongan Eon Bank

Juruukur : menang at 46k

Lelongan UOB

Mercly : kalah. last price at 98k

Tahniah kepada semua pemenang. yang tak bernasib baik, jangan putus asa, teruskan membida. Pagi ini aku ada di lelongan Resolution Alliance.

bersambung.. aku ada kat melaka ni.. esok sambung cerita.

6 comments:

din said...

fuh bestnya..
tahniah kepada para2 pemenang....
bilalah rasanya leh pergi bid lagi ni... hehe...

juruukur said...

faris.. tima kasih atas sokongan..

sorry lah tak dapat join korang.. demam beb..

Matjoe said...

faris, you forget to mention my kid and wife.

wife aku tk sihat skit sbb tue dia stay away from the crowd.

erm aku nk tanya, since matt dh menang penara, dia still interested in cemara x?

rp105k, aku mcm interested gak. agak2 boleh pegi sampai berapa? aku dok kira2 kalo dpt120k harga boleh le break even.

faris said...

@din : simpan duit dulu..

@juruukur : ramai tunggu kau kat melaka. hampa diorang..

@matjoe : tu la.. aku tak berapa perasan wife kau. matjoe.. jangan letak budget kau di sini.. nanti orang lain boleh outbid kau.. sia2 kau datang auction nanti. keep it to yourself.. selamba je masuk!! kalau dah rezeki kau.. tak kemana..

carjunk said...

Tahniah pada yg menang bid! mesti manyak hepi. senyum sampai ke telinga
din: sama2 la kite simpan duit.

Matjoe said...

salam faris. amacam bisnes ada ok? x masuk kot bid cemara 23 Jan nie, aku ada tulih faktor2 dlm blog aku. yang paling utamanyer akaun OD aku xdak duit lagi. wokey pasal budget to aku bear in mind utk x disclose kt umum. anyhow, kalo duit dh masuk buleh ler mengushar2 listing rumah lelong. wa mcm still ada hati dgn cemara lagi tp subsale 120k bleh dpt lagi ker??

Home Loan Calculator

Loan Calculator
Free loan calculator by Bankrate.com