Sunday, April 12, 2009

Weekend activities..

Hari ini aku cuma tolong member aku Din pasang rail langsir di Apt VP Din. Penyewa mintak macam2 sampai Din pun tak larat nak handle. Din mungkin decide untuk serahkan penjagaan hal ehwal sewa kepada Satu Solution nanti. Kerja hari ini senang, sebab dah ada lubang untuk skru sedia ada. Cuma bilik no 3 yang tiada lubang skru lagi, tapi dinding agak keras, tak boleh nak drill. Penyewa akan minta maintenance office tolong drill kan. Ada ke Din tolong bayarkan api air sekali untuk rumah sewa tu, nanti tak telly la dengan nilai sewa dalam Tenancy Agreement dengan jumlah kemasukan dalam akaun, sebab penyewa tolak siap2 duit api air. Pada aku kalau nak include sewa dengan api air, itu Din yang bayarkan terus kepada TNB dan maintenance office, Din tetap kena mintak jumlah sewa bulanan. Kalau diorang tak bayar api air tu macam mana?? dah jadi beban pulak bila diorang keluar dari rumah tu nanti.

Lepas siap kerja.. Din belanja makan di Kenny Rogers..
Tuanbri, sila jelous.. hahahah..





Capaian Google ke blog aku untuk hari ini..
Keywords

faridzaswadi
plan rumah idaman
sewa casa subang
eon bank auction
kegunaan overdraft bank
adik ipar gersang
pelaburan hartanah odasb
tuanbri
maybank property auctions
harga tikar getah
*menda ni?? adik ipar gersang pun boleh sampai blog aku?? Cari Tuanbri ke??
**menyampah aku.. Din malu2 muka nak masuk blog..

9 comments:

sourplum said...

sape tuh?

tuanbRi said...

aku pun x dapat makan free camni...
kecewa aku...

asyik faris je dapat makan...

puding_melo said...

fast food lagi????? ish..ish..ish..

wakif said...

selera sungguh sapa nie...:)

jeguk said...

nie din...opis mate faris masa kat OCBC...tul x faris.??

Matt Azuri said...

keyword..sifoo yang gersang...aku caya la...:)

wakif said...

makin ramai yg gersang kat sini kot...

p/s: faris aku dah emel ko utk project ke-2 aku...

carjunk said...

alamak!sifu dtg vista tak bgtau la.
memang dinding umah tuh keras sesangat nya. sampaikan kontraktor yg aku upah pun kena tukar drill paling power yg dia ada, baru lut nk buat lubang. hehe. kalo setakat drill yg berjenama, tak lut gak.

pie2020 said...

adik ipar gersangg ... sapa tuu .... hahahah

Home Loan Calculator

Loan Calculator
Free loan calculator by Bankrate.com