Monday, April 6, 2009

Yeah..

Banyak berita2 gembira untuk client aku termasuk untuk aku juga dalam 1-2 hari ini. Aku dapat contact ex-owner rumah Mr Digoil di Apt Cemara, Kajang dan ex-owner bersetuju melepaskan rumah tersebut, dan by next month kami akan take over sewa dengan Pak Arab yang menyewa di situ. Cuma ex-owner mahu menjualkan barangan semi-furnish yang diletakkan di situ, water heater, sofa, wardrobe, kitchen kabinet termasuk lampu dan kipas, dengan kiraan cincai 2k. Tapi kami akan ke sana dahulu untuk pastikan barangan berkeadaan baik dan harga yang sepatutnya. Rumah Wakif juga aku anggap selesai, setelah aku dapat cakap dengan ketua tenant di situ, Rabu atau Khamis ini aku akan ke Shah Alam untuk jumpa mereka.

Rumah Cendana yang aku baru iklankan juga dah ada orang confirm booking dengan harga.. RM650.00.. yeah.. setahun yang lepas aku letak harga RM550.00 je.. sekarang RM650.00 tak payah nego, bakal penyewa terus setuju.. Alhamdulillah.. bayaran bulanan dalam lingkungan RM300.00 sahaja.

Ok.. malam ni aku nak balik Sungkai kejap. Esok tengahari gerak balik semula ke KL. Mana boleh cuti lama2.. kerja tengah banyak..

Capaian google ke blog aku untuk hari ini..

Keywords

faridzaswadi
sri bulan port dickson
kalau ada duit elok simpan atau beli rumah
friends n family alrajhi
faris rumah lelong
dividen akaun yippie
rumah kota damansara
maybank auction
pengalaman bersalin
sri penara

*Apehal pengalaman bersalin boleh sampai blog aku ni.. hahahh

10 comments:

sourplum said...

ade entri bersalin ke
haha

wakif said...

ok tengkiu faris... hari jumaat ni aku sampai KL dlm jam 10.30 pagi... day trip ke KL...:)

tuanbRi said...

aku xde cakap yg bini aku bersalin pun..???

Matt Azuri said...

pengalaman bersalin..kah-kah...nri tak cerita plak pengalaman bini dia...kalu penara tu logik la jugak...:)

pie2020 said...

ko ada pengalaman bersalin kee faris.. eheheheh

din said...

aircond ada tak?

aku nak?

sms aku ye.. :)

din said...

faris,

lupa nak gtau, 5 may ni ada team outing group mugin. ko nak follow?

Gi genting naik bus dari KL Sentral...

Kalau nak follow sms aku ye..

bling2 said...

woww!!...
hebat r...

faris said...

Aku ni part of Mugin team members lagi kee Din?? heheheh.. best tak kerja OCBC Din?

pokli said...

hahahaha..lepas ni ko tulis pengalaman ko bersalin pulak

Home Loan Calculator

Loan Calculator
Free loan calculator by Bankrate.com