Thursday, June 4, 2009

Jemputan ke Majlis Perkahwinan & Kenduri Akikah.

Majlis Menjemput Menantu & Kenduri Akikah

Dengan segala hormatnya mempersilakan..

Rakan2, Pembaca Blog dan Saudara mara..

Pada hari Ahad, 7 June 2009

Beralamat di,
No 1B Lorong Balai
Kampung Melayu Majidee
81100 Johor Bahru.

Semoga dengan kehadiran Dato'/Datin/Tuan/Puan akan lebih menyerikan majlis ini.
Amin Ya Rabbal Alamin.

Majlis bermula dari pukul 11.00 pagi sampai 5.00 petang.

*Lorong Balai berdekatan dengan Pasar Kg Melayu dan Pejabat POS. Semua di jemput hadir..
Termasuk Jeguk, Zull dan geng2 JB yang lain..

11 comments:

zull said...

mintak maaf banyak2 la hari ahad tu aku kena keje la...maklum la keje shift...

ska said...

jgn bg alasan zull....................:p

din said...

FARIS AKU NAK DATANG...
JUMPA AHAD YE...

treec00l said...

sipu,

kirim murtabak kg majidee ye :D nnt pas ari senin kat mane2, aku cooti aritu :D

faris said...

@Fahim : Aku balik KL hari Selasa.. Betul mau kirim? Aku beli Hari Selasa la..

treec00l said...

owh, kalo selase, susah la plak den nak g ambik :D

xpola sipu, kasi cancel :D

*wah, cepatnye respond sipu. ada di mana?*

jeguk said...

Insya Allah..aku dtg bersama anak bini...

pie2020 said...

fariss ,,..
kalau gii singaporee ..kasi tau ....
kat sana tgh saless..wowowow

faris said...

isnin aku turun singapore.. mau kirim apa??

-tuanbri- said...

Aku nak kirim

Kipas 10 set
Lampu kalimantang 30 set
tikar getah 30 roll
tombol 50 set
mangga dan anak kunci 20 set

p/s: ada macha x yg kau boleh bwk balik, boleh jadikan staff Satu Solution....

KEOWN said...

aisyehh.. lambat dapat info.. aku 5-7 memang ada kat JB.. stay kat Mutiara....

Kalau dapat cepat info sure aku singgah....

Home Loan Calculator

Loan Calculator
Free loan calculator by Bankrate.com