Tuesday, June 9, 2009

Mega Auction datang lagi.

Seperti mana yang aku beritahu pada rakan2 semua.. nantikan Mega Auction bulan June ini untuk hartanah2 terbaik di tempat2 panassss dengan harga reserve yang panasssss.. Kini listing hartanah2 tersebut telah pun keluar. Aku tak dapat nak update listing di blog Satu Solution, kerana setiap kali listing baru keluar, pelabur2 hartanah dah aware dan book hartanah2 tersebut. Disebabkan aku nak kurangkan persaingan antara rakan2 kita membida, aku cuba untuk registerkan satu property untuk satu client.

Listing 13 June sehingga 20 June telahpun keluar. Harap dapat semak sendiri.. lebih daripada 20 buah hartanah dikenalpasti panasss dan bakal menarik ramai pembida.

Lama aku bercuti.. Esok akan kembali cargass dengan kerja2 sebagai Real Estate Negotiator.

10 comments:

mdizone said...

hoho..aku tau..aku tau..aku nak book ko faris jadi agent aku. klau memang nanti kita split la komisen tu. hehe

Hizam said...

Panas...panas...mari membeli beramai-ramai!!

mercly said...

wowee mari shopping

MattDemon said...

wa nak masuk TBR lagi la bro..bajet rentung..insya-Allah..

sourplum said...

TBR ade ek

KEOWN said...

faris.. aku ngan jurukur akan amsuk satu umah... nanti jurukur akan kasi tahu....

MattDemon said...

TBR pun ader..hehe...tunggu...

Wida said...

Hehe.. Matt.. patut la kata jadi jiran.. hehe

wakif said...

faris balik keje baru boleh tahu status astaria aku... hahaha

tuanbRi said...

wida, kita pun akan jadi jiran la nanti...

insya Allah..

Home Loan Calculator

Loan Calculator
Free loan calculator by Bankrate.com